Hop til hovedindholdet

Bureau Veritas logo

FN’s 17 verdensmål for danske SMV'ere


Dato og tid

Torsdag d. 14. januar 2021 kl. 14:00 til 16:00

Tilmeldingsfrist

Onsdag d. 13. januar 2021 kl. 23:55

Sted

Scandic Hvidovre, Kettevej 4, 2650 Hvidovre Scandic Hvidovre
Kettevej 4
2650 Hvidovre

FN’s 17 verdensmål for danske SMV'ere


Arrangementsbeskrivelse

I Danmark er mere end 95% af virksomhederne små og mellemstore virksomheder. Det betyder, at bæredygtige tiltag i danske SMV'ere i høj grad er med til at afgøre Danmarks indsats for nå FN’s mål.

De største virksomheder har forlængst taget verdensmålene til sig, og måske mærker du et stigende krav om, at din SMV tager stilling til verdensmålene -både som virksomhed og som leverandør.

FN’s 17 verdensmål kan virke meget teoretisk og uoverskueligt for mange at arbejde med. Men det behøver ikke være så svært. Hvis din virksomhed allerede arbejder med CSR eller bæredygtighed, er I måske godt på vej.

Uagtet hvor langt i processen din virksomhed er, er Bureau Veritas gratis webinar den 14. januar relevant for dig. Undervejs vil vi introducere dig til verdensmålene og den danske regerings mål og indikatorer for bæredygtig udvikling. Gennem forskellige cases giver vi input til og eksempler på, hvordan du kan transformere målene til egen virksomhed og dermed bidrage til en bæredygtig fremtid.

Oplægsholderne er:

                     
Lene Wildfang Larsen                   Tomas Riegels-Jørgensen


PROGRAM
14:00: Velkommen 
14:15: Introduktion til verdensmålene og regeringens mål for bæredygtig udvikling
14:40: Praktisk eksempel ved SWIPBOX, Allan Kaczmarek, CEO & Founder
15:10: Hvordan kommer vi godt i gang? 
15:25: Afrunding
15:30: Tak for i dag

Spørgsmål?
Du er velkommen til at kontakte os på kurser@dk.bureauveritas.com eller på 77 31 10 00 ved spørgsmål om webinaret.

Begrænsning
Man må gerne stille med flere deltagere fra samme virksomhed, men for at give så mange virksomheder som muligt mulighed for at deltage, henstiller vi til, at samme virksomhed max. deltager med 3 ansatte.